از ما بپرسید






آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفاً سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، سؤال خود را از ما بپرسید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول؟

چگونه می توانم در سایت ثبت نام کنم؟

در وب سایت آقای قهوه از قسمت منوها، روی گزینه “حساب کاربری” کلیک کنید.

میتوانید تکمیل فرم عضویت،  ثبت نام خود را انجام دهید.

سپس وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

رمز عبور خود را فراموش کرده ام، چطور میتوانم وارد حساب کاربری خود شوم؟

در وب سایت آقای قهوه از قسمت منوها، روی گزینه “حساب کاربری” کلیک کنید.

روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.

جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید.

پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

برای خرید از فروشگاه آقای قهوه، حتماً باید در سایت عضو باشم؟

بله. جهت خرید از فروشگاه آقای قهوه حتماً باید در سایت عضو شوید.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوع کردن کالا اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق  صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، برگشت یا تعویض کالا صورت میگیرد.

تا چند روز مهلت دارم کالای خریداری شده خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا ۷ روز برای کالا با ایراد فنی و تا ۲۴ ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.

اگر از خرید کالا بعد از تحویل آن منصرف شدم می توانم آن را برگردانم؟

بله . حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

اگر کلای تحویل شده مغایرت با سفارش در فروشگاه باشد می توانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت آقای قهوه شوید.

از قسمت منوی سایت، منوی “فروشگاه” را انتخاب نمایید.

بروی گزینه “پیگیری سفارش” کلیلک کنید.

میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

چطور می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

شما برای دستری به سفارش های قبلی خود باید حتماً در فروشگاه آقای قهوه عضو شده باشید.

ابتدا وارد پروفایل “حساب کاری خود” شوید.

روی گزینه ی “سفارش ها” کلیک کنید.

میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

چطور می توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

پست پیشتاز : شما میتوانید محصول خود را در هر کجای ایران که باشید با پست پیشتازتحویل بگیرید.

پست سفارش : شما میتوانید محصول خود را در هر کجای ایران که باشید با پست سفارشی تحویل بگیرید.

باربری : شما میتوانید محصول خود را در هر کجای ایران که باشید از طریق باربری تحویل بگیرید.

اسنپ باکس : مشتریان محترم شهر تهران میتواند محصولات خود را با سرویس اسنپ باکس در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

الو پیک : مشتریان محترم شهر تهران میتواند محصولات خود را با سرویس الو پیک در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در صورتی که در شهر تهران هستین با سرویس اسنپ باکس یا الو پیک در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولات را میتوانید دریافت کنید و در غیر اینصورت محصول شما با پست پیشتاز یا پست سفارشی بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت بدست شما خواهد رسید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را در فروشگاه آقای قهوه ثبت کنید.

کم شدن پول از حساب و ناموفق بودن در ثبت سفارش؟

در صورتی که در روند خرید آنلاین با مشکل پرداخت ناموفق مواجه شده اید و همچنین پول از حساب شما کسر شده باشد به هیچ وجه نگران نباشید. طی روند عادی پول به صورت اتوماتیک تا ۷۲ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.و در صورتی که پول به حساب فروشگاه ما واریز شده باشد با اطلاع به ما مبلغ کسر شده دوباره به حساب شما واریز خواهد شد.